Powered by Blogger.

Labels

Monday 10 October 2011

Ermm...

Kadang2 aku terasa...
Kadanag2 aku sedih..
Kadang2 aku menangis..

Nape??

Aku sayang dye..
Aku cinta dye..
Tapi... aku sedar diri ku hanya 1 tempat persinggahan di kala sunyi..
Aku terima semua e2..

Sampai bila kah aku harus begini..
Menyintai seorang insan bergelar suami, untuk insan lain??
Adakah aku ni perampas?? Aku sama sekali tidak pasti..

Pernah satu ketika, aku terfikir ingin pergi jauh darimu...
Demi kebahagian mu...
Jiwa aku kosong sebab merinduimu...
Ku gagahi perasaan ini demi menjaga hatimu.. 
Walaupun hati ini terasa di sakiti..

Bagi aku tiada ape yang pasti dalam hubungan ini..
Benar orang cakap.. memiliki sesuatu yang bukan milik kita, ibarat melukai hati sendiri...

Tapi ape yang harus aku buat???
Aku sayang dye.. aku cinta dye...
Tapi hati ini terasa semakin di lukai...


Ikhlas menyintaimu...

Suria_Maya